måndag 9 november 2009

Tillbakablick v45

Nu har vi haft första Flashveckan och det känns som det här kan bli riktigt kul, men att jag inte kommit igång ordentligt. Det är mycket att ta in och jag hade verkligen velat leka sätta mig och leka i programmet hemma, men tiden har saknats.

I början var det ju mest föreläsningar med mycket inspiration och jag tycker det var lite väl mycket inspiration. Några timmar hade kunnat läggas på att få komma igång med programmet istället för att resonera fram och tillbaka vad som är ett medium och vad som är ett multimedium.

Däremot var det riktigt kul att se de första stapplande Flashanimationerna verkligen fungera när vi väl kom igång. Även om jag måste säga att de inte var det snyggaste jag sett så hoppas jag kunna utveckla mina färdigheter de närmaste veckorna.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar